Warning: Parameter 1 to wp_default_scripts() expected to be a reference, value given in /data03/virt40784/domeenid/www.yinyang.ee/htdocs/wp/wp-includes/plugin.php on line 580

Warning: Parameter 1 to wp_default_styles() expected to be a reference, value given in /data03/virt40784/domeenid/www.yinyang.ee/htdocs/wp/wp-includes/plugin.php on line 580
Assisted yin + Deep Upper Body yin | Yin-Yang jooga

Yin ja Yang jooga eesmärgid on samad, ehkki mõningate erinevustega: Yin jooga töötab keha “peidetud poolega”, puudutades liigeseid, kõõluseid, sidekudesid, energiameridiaane, närve ja vereloome- ning hingamiselundeid.

Yang jooga praktika toetab läbi erinevate liikumiste keha tugisüsteemi ja lihaste stabiilsust ning pakub võimaluse märgata, kuidas peenem energia (hingamine, tähelepanu, tunnetus) kehas liigub, puudutades selle erinevaid osasid.

Black Dog Yoga

Assisted yin + Deep Upper Body yin

Reis, puus

Assisted Yin on kehakudesid ja liigeseid (lihased, sidekoed, kõõlused) mõjutav teraapiline asana-praktika, mida tehakse paaris ja millel on kaks peamist eesmärki:

  • Esiteks annab praktilised oskused individuaalse joogatunni (teraapia) läbiviimiseks joogaõpetajatele, massööridele ja terapeutidele.
  • Teiseks annab see joogaõpetajatele ja treeneritele oskused abistada neid inimesi, kelle füüsis ei luba teatud asendeid võtta. Teadmised on kasulikud ka oma koduste aitamiseks ja võimaldavad pakkuda intensiivset ja privaatset joogakogemust.Pööre

Assisted yin praktikas on kaks osalejat: üks pooltest kasutab oma oskusi ja keharaskust asanate mõju süvendamiseks (tunni läbiviija) ning teine pool, kes “võtab joogat vastu”, samal ajal keskendudes hingamisele (sügavad venitused on ka vastuvõtjale tõeline väljakutse!) ning lõõgastumisele. Assisted yin on väga sobiv tehnika ka vanemas eas praktiseerijatele või nende abistamiseks, (50+,60+ ,70+ ja eakamatele).

Assisted Yin’i ülesehitus

Tagareis

Kuna see praktika puudutab sügavalt liigeseid-lihaseid-sidekudesid, on väga oluline taibata, milliste võtetega turvaliselt erinevaid kehapiirkondi mõjutada. Õpime selgeks assisteeritud jooga-asendid ja võtted, õpetan seda keha siht-alade kaupa.

  • Assisted yin asendid tagareite (hamsting muscle group), sisereite (groins), tuharate, reie väliskülgede (glutes, IT-band), puusapainutajate-reielihased pealt (hip flexors, quads) mõjutamiseks
  • Assisted yin reie väljapöörde, sissepoole pöörde, lähendamise-eemaldamise, vaagna kallete mõjutamiseks
  • Assisted yin alaselja ja õlavöötme mõjutamiseks

Paralleelselt tuletame meelde, millised klassikalised yin asanad vastavad assisteeritud yin jooga asenditele – et tekiks seosed, millist võtet ühel või teisel juhul kasutada. Seejärel toimub assisteeritud asendite praktiseerimine (60 minutit + 60 minutit), lisaks jagan assisted yin tunni kava.

Worksopi teine osa on pühendatud spetsiaalsetele, sügavatele ülakeha asenditele, mis võimaldavad vabastada kontoritööst ja sundasenditest tingitud liikumatust ja pingeid, mis kogunevad ülakehasse. Kasutame abivahendeid: plokid, polstrid, rihmad, aga ka seinad 

Sein1Merineid

Õpime olulised ülakeha asendid ja võtted järgmiste siht-alade kaupa

  • keha küljed (sh internal, external obliques)
  • rinnalihased
  • delta-, ramboid-, trapetslihased
  • biitseps, triitseps
  • seljasirutajad
  • randmed, küünarnukid, õlaliigesed

Kursus on kasulik joogaõpetajatele, jooga harrastajatele, terapeutidele, jõusaali treeneritele ja individuaalse praktika juhendajatele.

Kursuse aeg kl 11-16.30

 

 

‹ Avalehele